În prezent, un site web pentru oamenii care conduc o afacere este o cerință necesară pentru construirea imaginii companiei. Site-ul web acționează ca un magazin, un catalog sau o carte de vizită obișnuită.
Cu toate acestea, nu toată lumea cunoaște și nu pare să realizeze acest lucru, aceeași ipoteza că un site nu este suficient. În zilele noastre, există câteva zeci de companii în rețeaua globală de internet cu același profil de activitate ca și compania ta. Așa că trebuie să ieși în evidență printre ei și împotriva concurenței, lăsând-o mult în urmă.
Poziționarea în rezultatele căutării Google
Adică, utilizarea setului complet de activități de marketing pe internet pentru a-ți aduce site-ul web pe primele poziții în rezultatele căutării Google. Și asta face o agentie de marketing online.
Vizibilitatea ridicată pe Google datorită agenției SEO înseamnă:
- atragerea mai multor utilizatori pe site-ul tău.,
- creșterea vânzării produselor tale ,
- atingerea mai rapidă a obiectivelor de afaceri ,
- creșterea încrederii și conștientizării mărcii.
Poziționarea oferă o serie de posibilități, dar înainte de a începe orice activitate de marketing, ar trebui să dezvoltați o strategie care, după o cercetare și pregătire atentă, îți va permite să alegi cele mai bune metode de operare și să le potrivești cu nevoile individuale.
O strategie eficientă ar trebui să includă:
- alegerea cuvintelor cheie,
- extinderea conținutului și îmbunătățirea optimizării site-ului web,
- definirea metodelor de măsurare a rezultatelor.
Care este activitatea unei agenții de marketing online?
Nu orice companie care creează site-uri web se ocupă de marketing pe internet și SEO, dar Digital Metrics, ca agenție SEO profesională, folosind mulți ani de experiență, se poate mândri cu cunoștințe extinse în domeniul poziționării eficiente a site-urilor web.
Activitățile constau în efectuarea unui audit pe site, care constă în:
- audit de expresie cheie – care este de a verifica acuratețea cuvintelor cheie și a expresiilor selectate pentru site-ul web poziționat. Cuvintele cheie slab selectate pot duce la un număr mic de vizite pe site de către utilizatorii de internet și, prin urmare, la o scădere a interesului pentru oferta potențială a clientului,
- cercetarea concurenței – este o analiză a concurenței în ceea ce privește construirea unui site web, cantitatea și calitatea conținutului postat pe site-ul web al concurenței, optimizarea acestuia în ceea ce privește căutarea acestuia în motoarele de căutare,
- auditul codului site-ului web – care afectează clasarea Google și se realizează prin analiza site-ului web în instrumentul Google Search Console,
- versiunea mobilă a site-ului web,
- auditul vitezei site-ului web – adică viteza de încărcare a site-ului web, care este foarte important din cauza lipsei de răbdare a utilizatorilor.
Agenția de marketing online, după un audit detaliat, va oferi proprietarului site-ului web o serie de observații despre care poate nu a știut până acum și va stabili o strategie de acțiune.