Pentru că prezenţa pe Facebook, Instagram, Linkedin şi alte astfel de site-uri este “obligatorie” atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice care intenţionează să îşi facă un renume pe aceste site-uri, aleg să urmeze cursuri de social media care să le aducă popularitate şi succes, precum şi să le uşureze munca de postare şi căutare pe aceste platforme.
Principalele platforme de social media importante
Nimeni nu s-a născut învăţat, de aceea din ce în ce mai multe persoane care doresc să ţină pasul cu schimbările în acest sens urmează cursuri din diferite domenii. Cursurile de social media îi ajută să înţeleagă modul de funcţionare al acestora, publicul ţintă al fiecărei platforme în parte, precum şi modul în care afacerile pot fi promovate în acest sens. Reţelele sociale care chiar trebuie analizate în cadrul cursurilor sunt:
· Facebook – poate cea mai cunoscută reţea de socializare, cu 2 miliarde de utilizatori lunari activi, cea mai mare şi mai puternică reţea socială din întreaga lume, locul perfect în care companiile se pot promova;
· Instagram – o reţea de socializare importantă pentru partajarea imaginilor şi pentru una din cele mai mari rate de engagement a audienţei în social media actuală;
· Youtube – poate cea mai importantă reţea de socializare, al doilea mare motor de căutare şi al treilea site web vizitat la nivel mondial cu peste 30 de milioane de vizitatori zilnici;
· Linkedin – o reţea de socializare de notorietate pentru companii, cu peste 227 de milioane de utilizatori activi lună de lună;
· Pinterest – o reţea de socializare şi un motor de descoperire vizuală important în marketing la nivel mondial;
· Tik Tok – o reţea de socializare din ce în ce mai importantă, care capătă notorietate, are peste 500 de milioane de utilizatori activi lunar şi prezintă videoclipuri scurte şi interesante;
· Snapchat – o reţea de socializare cu 300 de milioane de utilizatori activi lunar, o platformă în plină expansiune pe care pot fi promovate cu succes brandurile.
Importanţa unei prezenţe solide pe site-urile de Social Media
Cei care urmează cursuri de Social Media şi doresc o prezenţă solidă pe site-urile de social media obţin numeroase avantaje în acest sens. Practic, o prezenţă foarte solidă pe site-urile de acest gen ajuta reprezentanţii companiilor sa:
· crească awareness-ul brandului, să crească numărul de lead-uri calitative şi să ajungă mai uşor la publicul ţintă;
· interacţioneze cu publicul ţintă, să comunice cu potenţialii clienţi şi cu clienţii;
· aibă rezultate impresionante în ceea ce priveşte promovarea site-ului sau afacerii respective;
· îşi facă mult mai rapid şi mai eficient publicitate în mediul online;
· posteze diferite clipuri, articole şi fotografii cu scop publicitar prezentate subtil potenţialilor clienţi.
Ce este un social media marketing specialist?
Urmarea cursurilor de social media asigura certificarea recunoscută internaţional în domeniul Social Media Marketing Specialist care va putea crea un cont pe reţelele sociale, îl poate gestiona în mod corespunzător, răspunde întrebărilor clienţilor şi prospectilor şi asigură vânzări mai eficiente.
Aceasta certificare internaţională obţinută în urma cursurilor de social media asigura cunoştinţe solide despre instrumentele şi tehnicile de vânzare, prin distribuirea pe reţelele de socializare a conţinutului relevant publicului țintă, astfel încât rezultatele să fie excepţionale.